تقوایی :زاکانی با اشاره به برخی نکات مشکوک امنیتی پیرامون مشایی گفت: مسائل امنیتی آقای مشائی هم از مشکلات ” ابهامات امنیتی فراوانی درباره آقای مشائی و برخی نزدیکانش وجود دارد که باید در مجالی دیگر به آنها پرداخت “ غیر قابل اغماض ایشان است. درحالی که نهادهای امنیتی کشور حساسیت ویژه ای به ورود و خروج اتباع بیگانه دارند ما شاهدیم که آقای مشائی به دنبال تصویب قانونی برای ورود 15 روزه اتباع کشورهای بیگانه به ایران بدون لزوم دریافت روادید بود که از بابت همین موضوع در صورت تحقق مشکلات عدیده اطلاعاتی و امنیتی برای کشور به وجود می آمد که البته با مخالفت مراجع ذی ربط از این امر خطرناک و مشکوک جلوگیری شد.
ارتباط وی با کسانی چون هوشنگ امیراحمدی و ملاقاتش با جک استراو وزیرخارجه سابق انگلیس هم از نقاط منفی کارنامه امنیتی ایشان است. هر چند ابهامات امنیتی فراوانی درباره آقای مشائی و برخی نزدیکانش وجود دارد که باید در مجالی دیگر به آنها پرداخت.
زاکانی گفت: با موارد برشمرده فوق چگونه جریان اصولگرایی که خود را مدافع ارزشهای انقلاب، امام و رهبری می داند می تواند سکوت کند؟ به هر حال بزرگترین آزمون امروز آقای احمدی نژاد ولایت مداری او است که امیدوارم با افتخار از این آزمون سربلند بیرون آید.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد رئیس جمهور با عزل مشایی نسبت به تصمیم غلط خود تجدید نظر کرده و با تبعیت سریع از رهبری بر افتخارات خود بیفزاید
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا